Yaşamaya Çalışıyorum

Resim
  Son yazıyı yazalı epey bir zaman olmuş. İşten güçten kafamı kaldıramadım bir türlü. Yaz sezonu olduğu için ve hiç bir iş yerinde de eleman tam olmadığı için, bir birimizi idare etmek zorunda kaldık. Nefret ediyorum insanların emeğini sömüren, bu tip iş yerlerinden veya dinazorlaşmış kurumlardan. Ne demek eleman eksik, ne demek bir birimizi idare edelim. Ben buraya senin işlerin yürüsün, seni idare edeyim diye mi geliyorum. Bu nasıl bir yüzsüzlük, nasıl bir pişkinlik, nasıl bir utanmazlık. Geçimimi sağlamak için, isteyerek gelmediğim dünyada, sırf hayatımı devam ettirebilmek için geliyorum o iş yerine. Hoş senin verdiğin 3 kuruşla devam da etmiyor ya o hayat, işte birde seni idare edeyim. Aman sen çok kazan, işlerin bozulmasın. Yaşamaya yüzüm yok zaten de, bu memlekette hiç yaşayasım gelmiyor arkadaş. Nerede toplama, süprüntü, elek altı insan varsa, bu coğrafya ya toplanmış. Mikrop yuvası resmen.   Hoş hali hazırda çalışmayı seven bir insan değilim ama böyle emeğim gasp edilince de, g

Akşam Yatmaz Sabah Kalmaz

Akşam Yatmaz Sabah Kalmaz

Uzun süredir ''akşam yatmaz, sabah kalkmaz'' modundayım. İşsizliğin verdiği sıkıntıdan olsa gerek, gece boyu oturur oldum. Üzerimde bir üşengeçlik ve isteksizlik. Bilgisayar başında monoton bir hayatla devam ediyorum yaşamıma.

Geceleri oturmak, sanki daha zevkli geliyor artık. Gündüzleri daha bir sıkılıyorum. Zaman kavramını da, artık günün döngüsüne göre anlıyorum. Epeydir saate bakmıyorum. Planımda yok. Bazen, canım isterse bahçeyle uğraşıyorum.

Kahvaltım, milletin akşam yemeği yediği saatte oluyor genelde. Gece camdan dışarı bakıp, yanan ışık göremeyince daha bir yanlız hissediyorum kendimi. Sanki bir ışık yansa, bana eşlik edecekmiş gibi geliyor. Bu aralar böyleyim işte.

Hayatta neden sonuç ilişkisine giriyorum. Nedenlerle sonuçları kıyaslıyorum. Sonrada işin içinden çıkamayıp, boş veriyorum. Galiba bu aralar, bir çok şeyi boş veriyorum. İçimde, anlamını bilemediğim bir huzurluzluk, sürekli sıkıştırıyor göğüs kafesimi. Ben sıkılıyorum galiba.

Ama hala umudum var hayattan. İnşallah 2 ay sonra bir kızım olacak. Belki o zaman bu kadar bunalmam. Daha farklı olur hayatım. Daha bir hevesli olurum. Bilmiyorum ama umudumu kaybetmekten çok korkuyorum. Yinede her şeye rağmen, bugünümüze çok ''ŞÜKÜR''.

Yorumlar

  1. Ay ne güzel kızı olmak ne kadar harika bişey sen biliyo musun! bırak çabuk o sigarayı! :)))
    Yalnızlıkmış... Kızın var kızın...Artık arkadaşın var, yoldaşın var...
    Hayırlısıyla kucağına alırsın dilerim ki, benim de kızım var, anlatamam o duyguyu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, Allah o duyguyu tatmayı nasip eder banada. Çok heyecanlıyım bende. Sigarayı bırakmaya çalışıyorum, daha çok azmetcem ama. :)

      Sil
  2. Takipçindim ama sitene katılmamışım, şimdi katılıverdim :)

    YanıtlaSil
  3. Hayatınıza müthiş bir renk geliyor:) 11 aylık oğlum var benim de ve hayatım tamamen değişti.Baba olmak çok acayip ve güzel bir duygu gerçekten.Anlatılmaz yaşanır diyorlar ya aynen:)Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah.Umudunu kaybetme tabi ki:) Asıl şimdi daha umutlu olman lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah yaşayacağım bende o duyguyu. Sabırsızlıkla bekliyorum kızımı. :) Güzel temennileriniz için, teşekkürler.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler

İşe Girişlerde Sağlık Raporu Karmaşası

Yeniden Çalışmaya Başlıyorum

Agar.io Yeni Efsane Oyun Yolda