Yaşamaya Çalışıyorum

Resim
  Son yazıyı yazalı epey bir zaman olmuş. İşten güçten kafamı kaldıramadım bir türlü. Yaz sezonu olduğu için ve hiç bir iş yerinde de eleman tam olmadığı için, bir birimizi idare etmek zorunda kaldık. Nefret ediyorum insanların emeğini sömüren, bu tip iş yerlerinden veya dinazorlaşmış kurumlardan. Ne demek eleman eksik, ne demek bir birimizi idare edelim. Ben buraya senin işlerin yürüsün, seni idare edeyim diye mi geliyorum. Bu nasıl bir yüzsüzlük, nasıl bir pişkinlik, nasıl bir utanmazlık. Geçimimi sağlamak için, isteyerek gelmediğim dünyada, sırf hayatımı devam ettirebilmek için geliyorum o iş yerine. Hoş senin verdiğin 3 kuruşla devam da etmiyor ya o hayat, işte birde seni idare edeyim. Aman sen çok kazan, işlerin bozulmasın. Yaşamaya yüzüm yok zaten de, bu memlekette hiç yaşayasım gelmiyor arkadaş. Nerede toplama, süprüntü, elek altı insan varsa, bu coğrafya ya toplanmış. Mikrop yuvası resmen.   Hoş hali hazırda çalışmayı seven bir insan değilim ama böyle emeğim gasp edilince de, g

El İçin Yaşayanlar (Sosyal Medya Yalancıları)


Çevreme, özellikle sosyal medya ya bakıyorum da. İnsan hayatlarını, yaşamlarını ne güzel pazarlıyorlar. Herkes bu hayatı, fevkaladenin fevkinde yaşıyor sanki. Ben bi dönem, gerçekten yaşadıklarını, yaptıklarını paylaştıklarını düşünüyordum. Sadece sosyal medyada da değil, normalde konuşup görüştüğünde de aynısını yapıyorlar. Dışarıya karşı, hep bi her şey yolunda, hiçbir sorunum yok edaları. 

Bi ben varım herhalde, başıma gelenleri olduğu gibi yaşayıp, her şeyi olduğu gibi yansıtan, dışa dönük yaşayan. Sıkılırsam, sıkıldım diyen bi insanım ben. Millet çatlasa da, sanki o gün çok verimli, eğlenceli geçmiş gibi lanse edebiliyor. Bende sanıyorum, koca dünya da, çatlayan bi ben varım. Yapacak bişey bulamayan, sürekli sıkılan bir benim galiba diyordum. Çünkü bakıyorum millet öyle mutlu, öyle keyifli ki, yaradan sıkılacak kul kategorisinde, bi beni yaratmış sanıyordum.

Aldıklarını, sattıklarını, yediklerini, içtiklerini, yaptıkları iyilikleri, hemen her şeyi fotoğraflayıp veya videosunu çekip atıyorlar sosyal medya ya. Ben anı yaşarken, aklıma gelmiyor fotoğraf, video çekmek. Hele yaptıkları iyilikleri çekenleri, hiç mi hiç anlamıyorum. Adam kan veriyor, bi yandan selfi çekiyor. Zaten yaptığın iyiliği, kiramen - katibin melekleri yazıyor, sen daha niye delil topluyon. Ahirette Allah'a mı sunacan. Görgüsüzlükten başka bişey değil, benim gözümde.

Bakıyorum, bindikleri arabalara falan, bende aynısı veya daha iyisi var ama ben onların, o sosyal medyada ki zevk sarhoşluklarına, bi türlü ulaşamıyorum. O yüzden artık sosyal medya ya sadece bakıp geçiyor ve insanların yalanlarına imrenmiyorum. Ben yine yaptıklarımı sadece yaşıyor ve bu blog haricinde hiç bir mecrada paylaşmıyorum. Zaten bu bloğda da kimliğim gizli şekilde yayınlıyorum. 

Yorumlar

Popüler

İşe Girişlerde Sağlık Raporu Karmaşası

Yeniden Çalışmaya Başlıyorum

Agar.io Yeni Efsane Oyun Yolda