Yaşamaya Çalışıyorum

Resim
  Son yazıyı yazalı epey bir zaman olmuş. İşten güçten kafamı kaldıramadım bir türlü. Yaz sezonu olduğu için ve hiç bir iş yerinde de eleman tam olmadığı için, bir birimizi idare etmek zorunda kaldık. Nefret ediyorum insanların emeğini sömüren, bu tip iş yerlerinden veya dinazorlaşmış kurumlardan. Ne demek eleman eksik, ne demek bir birimizi idare edelim. Ben buraya senin işlerin yürüsün, seni idare edeyim diye mi geliyorum. Bu nasıl bir yüzsüzlük, nasıl bir pişkinlik, nasıl bir utanmazlık. Geçimimi sağlamak için, isteyerek gelmediğim dünyada, sırf hayatımı devam ettirebilmek için geliyorum o iş yerine. Hoş senin verdiğin 3 kuruşla devam da etmiyor ya o hayat, işte birde seni idare edeyim. Aman sen çok kazan, işlerin bozulmasın. Yaşamaya yüzüm yok zaten de, bu memlekette hiç yaşayasım gelmiyor arkadaş. Nerede toplama, süprüntü, elek altı insan varsa, bu coğrafya ya toplanmış. Mikrop yuvası resmen.   Hoş hali hazırda çalışmayı seven bir insan değilim ama böyle emeğim gasp edilince de, g

Hayırlı Bir İşimiz Olabilir


Geçenlerde kız kardeşim evlenmek istediğini söyledi bana. Aramızda beş yaş fark var ama benim gözümde hala 5 yaşında kendisi. Okulu bitmedi henüz. Bir yıl sonra nişanlanıp, son sınıfta da evlenmek istediğini söyledi. Okulunun bitmesine iki yıl var. Konuyu ilk bana açması, beni sevindirdi. Aynı zamanda da çok hüzünlendim. Ben onu daha, küçücük bir kız çocuğu olarak gördüğüm için, hiç düşünmedim onun evlenmesini, yuva kurmasını. Bana ne kadar uzak geliyordu. Sanki hep bekar kalacakmış gibi geliyordu. Oysa yuvadan uçmayı, hayal ediyor. 


Ciddi bi ilişkisinin olduğunu, bir buçuk yıldır konuştuklarını söyledi. İlerisi için bir sürü hayal kurup, karar almışlar. Zaman ne de çabuk geçiyor. Hayat ne kadar, hızlı ilerliyor. Ben kardeşime, bu kadar hüzünlendim, oysa iki tane kızım var. Yarın bir gün onlarda çıkıp gelecek, biz evleneceğiz diye. Asıl ben, o zaman ne yapacağım. Gerçi kardeşimde, çocuklarımdan farksız değil. Bazen çocuklarımı çağırırken karıştırır, kardeşimin ismiyle çağırırım onları. Bize geçmez gibi gelen yıllar, ne de çabuk geçip gidiyor. Ne kadar hızlı yaşlanıyoruz. İnsan bu tür zamanlar da, istemsizce dönüp bi bakıyor geriye. Geçip giden zamana. Nasıl geçti, neler yaptım diye, ince bi hesaba çekiyor kendini. Koca bir hiç kalıyor bazen insanın eline, bazende çoluk çocuğa karışmış olmanın, aile kurmuş olmanın hazzını yaşıyor.


Yorumlar

  1. duygulu ve hüzünlü yazmışsın. ee hayat işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet insan yaş aldıkça, duygusallaşıyor galiba.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler

İşe Girişlerde Sağlık Raporu Karmaşası

Yeniden Çalışmaya Başlıyorum

Agar.io Yeni Efsane Oyun Yolda