Yaşamaya Çalışıyorum

Resim
  Son yazıyı yazalı epey bir zaman olmuş. İşten güçten kafamı kaldıramadım bir türlü. Yaz sezonu olduğu için ve hiç bir iş yerinde de eleman tam olmadığı için, bir birimizi idare etmek zorunda kaldık. Nefret ediyorum insanların emeğini sömüren, bu tip iş yerlerinden veya dinazorlaşmış kurumlardan. Ne demek eleman eksik, ne demek bir birimizi idare edelim. Ben buraya senin işlerin yürüsün, seni idare edeyim diye mi geliyorum. Bu nasıl bir yüzsüzlük, nasıl bir pişkinlik, nasıl bir utanmazlık. Geçimimi sağlamak için, isteyerek gelmediğim dünyada, sırf hayatımı devam ettirebilmek için geliyorum o iş yerine. Hoş senin verdiğin 3 kuruşla devam da etmiyor ya o hayat, işte birde seni idare edeyim. Aman sen çok kazan, işlerin bozulmasın. Yaşamaya yüzüm yok zaten de, bu memlekette hiç yaşayasım gelmiyor arkadaş. Nerede toplama, süprüntü, elek altı insan varsa, bu coğrafya ya toplanmış. Mikrop yuvası resmen.   Hoş hali hazırda çalışmayı seven bir insan değilim ama böyle emeğim gasp edilince de, g

Yeniden Çalışmaya Başlıyorum


Yaklaşık 2.5 aylık işsizliğin ardından, çalışmaya başlıycam. Daha önceki yazımda şuradan ulaşabilirsiniz. İşsiz kaldığımı ve petrol şirketinin birinden ahlaksız bir iş teklifi aldığımı yazmıştım. Bu başlıycağım iş nispeten daha iyi diyebilirirz. Daha öncede market tecrübem olmuştu, (perakende sektörü ne kadar da zor olsa ve insanı yıldırsada) askerden önce biraz çalışmıtım.

Çok fazla bir beklentim olmasada, günümüz şartlarında iyi bir iş olacağını düşünüyorum. A101 hakkında pek fikrim yok. İnternet üzerinde pek olumlu yorumlar okumasamda, ''hayırlısı'' diyerek çıkıyorum yola. Zamanla tecrübelerimi aktarmayı düşünüyorum. Şu günlerde parasız kalmaktan çok daha iyi olacağını düşündüğüm içinde, başvuru yaptım ve mülakat sonrası bir kaç güne başlayabileceğimi söylediler. İş nedeniyle, belki biraz blog performansım düşebilir. Kusura bakmassınız artık. (Arayı uzatmamaya çalışırım :) )

Bana söylenen çalışma şartları:
  1. Asgari ücretin biraz üzerinde maaş. (primlere falan göre artar, ortalama 1100 tl alabilirsin dediler.),
  2. Sigorta,
  3. Ayda 156 saat çalışma süresi. (hafatada 6 gün + 1 gün haftalık izin),
  4. Çift vardiye, (sabah 9 - öğlen 14, öğlen 14 - akşam 9),
  5. Yılını doldurunca yıllık izin,

Konuşmalarımıza göre şartlar böyle. Dengeleme sistemiz dedikleri bir sistem varmış, bazen işler uzaya biliyormuş. İşler uzayınca, fazla çalışmalarımıza göre geç gelme, erken çıkma gibi dengeliyorlarmış. Bir kuruş mesayi ücretide vermiyorlarmış.Yükselme (kariyer) imkanımız varmış.

Haksızlıklar ülkesinde Allah hakkımızda hayırlısını nasip etsin. Uzun zamandır işsiz kalmış olmamdan dolayı, kabul ettim. Yakında  ailemize yeni biri ekleneceği içinde mecburum.

Yorumlar

  1. Çalışma saatleri güzelmiş :D 9-2 fenaymış :D

    YanıtlaSil
  2. Ek olarak: hayırlı olsun :) Ama kariyer imkanı çok zor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kariyer imkanının formalite olduğunu düşünüyorum bende. Ekmek parası deyip kabul ettim. Bakacağız artık, hayırlısı.

      Sil
  3. a101de mi çalışıyosun kedii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç güne başlıyacağım, Allah nasip ederse.

      Sil
  4. Iyi yapmışsın bence, boş boş durmaktan iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, hem ne demişler. ''Boş duranı Allah da sevmez, Kulda.'' :)

      Sil
  5. Bence fena değil işsizlikten iyidir. Alıştıkça da seversin dilerim. Tebrikler yeni işinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah severimde, emekliliğimi alırım. :)

      Sil
  6. Yeni işin hayırlı olsun ;) inşallah mutlu olursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Mutlu olmayı diliyorum bende. :)

      Sil
  7. Yeni işin sana mutluluk getirmesi dileği ile... Bu arada blog yazarları projemizde 2. proje için blog listesini ekledim. Birazdan Google Play üzerinde güncelleyeceğim. Yorumdaki bütün yazarları ekledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dileklerin için teşekkür ederim. Projede başarılar dilerim. Umarım istediğin gibi olur.

      Sil
  8. Yeni işin hayırlı olsun, zor olsa da bir yerden hayata tutunmak zorundayız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, dediğiniz gibi. Bir yerlerden başlayıp, devam etmek gerekiyor hayata.

      Sil
  9. Hiç yoktan iyidir hayırlı olsun valla zor iş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Hepimizin hakkında hayırlısı olsun. :)

      Sil
  10. Hayırlısı olsun. Umarım daha iyi bir iş bulursunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlısı. Şimdilik idare edelim. İnşallah dediğiniz gibi daha iyi bir iş bulurum. :)

      Sil
  11. Adınıza çok sevindim.Umarım hayırlı olur,rastgele..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, güzel yorumunuz için.

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Bugünümüze şükür. Epeydir yazı giremiyorum, en kısa zamanda tekrar aranızdayım inşallah.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler

İşe Girişlerde Sağlık Raporu Karmaşası

Agar.io Yeni Efsane Oyun Yolda