Yaşamaya Çalışıyorum

Resim
  Son yazıyı yazalı epey bir zaman olmuş. İşten güçten kafamı kaldıramadım bir türlü. Yaz sezonu olduğu için ve hiç bir iş yerinde de eleman tam olmadığı için, bir birimizi idare etmek zorunda kaldık. Nefret ediyorum insanların emeğini sömüren, bu tip iş yerlerinden veya dinazorlaşmış kurumlardan. Ne demek eleman eksik, ne demek bir birimizi idare edelim. Ben buraya senin işlerin yürüsün, seni idare edeyim diye mi geliyorum. Bu nasıl bir yüzsüzlük, nasıl bir pişkinlik, nasıl bir utanmazlık. Geçimimi sağlamak için, isteyerek gelmediğim dünyada, sırf hayatımı devam ettirebilmek için geliyorum o iş yerine. Hoş senin verdiğin 3 kuruşla devam da etmiyor ya o hayat, işte birde seni idare edeyim. Aman sen çok kazan, işlerin bozulmasın. Yaşamaya yüzüm yok zaten de, bu memlekette hiç yaşayasım gelmiyor arkadaş. Nerede toplama, süprüntü, elek altı insan varsa, bu coğrafya ya toplanmış. Mikrop yuvası resmen.   Hoş hali hazırda çalışmayı seven bir insan değilim ama böyle emeğim gasp edilince de, g

Zorla Güzellik Olmuyor Be Kardeşim

insanları-kandırmak-ikna-etmekten-kolaydır
ALLAH'ım, hakkı hak bilip hakka ittiba edenlerden, batılı da batıl bilip, batıldan içtinab edenlerden eylesin bizleri. Belki yapılan bir çok şeye göz yumabiliyorum, ama konu insanların manevi duygularından çıkar elde etmeye gelince, tahammül edemiyorum. Daha önce facebook konusundaki sıkıntılarımı yazmıştım, ama artık bu son noktaya getirdi beni.

Sırf sayfalarının beğeni ve paylaşım sayısını arttırmak için, insanları zan altında bırakan ve bunu sanki dinin gereklerindenmiş gibi gösteren insanlardan, nefret ediyorum.

bir kere paylaş hurafesiGeçenlerde denk geldim yine. Photoshop eseri bir fotoğrafın üzerine ''Allah rızası için bir kere paylaş'' yazmış. Fotoğrafın photoshoplu olduğunu biliyorum. Adam, Allah rızası demiş. Paylaşsam içimden gelmiyor. Paylaşmasam olmuyor. Paylaşmadım ama. Acaba günahı kimin boynuna. Hayır yorumlara bakıyorum, bir müslüman çıkıpta şu yaptığım eleştiriyi oraya yazmıyor.Demiyorki, kardeşim sanane benim beğenimden, sanane benim Allah sevgimden demiyor. Hepsi ''maşallah, sübhanallah'' yazıyor. Hiçmi sorgulayan yok beyninde bunu.

Bunlardan daha kötüsüde var. Yaptığı hatta, çaldığı fotoların, resimlerin üzerine ''paylaşmazsan tüm belalar seni bulsun, işin rast gitmesin, Allah belanı versin'' diye beddua edenlerde var. Bizim milletimiz de ölmüş gibi paylaşıyorya, deli oluyorum.

insanları paylaşım için zan altında bırakmakBırakın arkadaşlar. Üç günlük dünyada, egonuzu tatmin edeceksiniz, para kazanacaksınız diye götünüzden hurafeler uydurmayı. Bırakın insanların dini inançları üzerinden, çıkar sağlamayı. Bu şekilde İslamiyetinde adını kirletiyorsunuz. Zaten sorgulamak nedir bilmeyen, beyni düşünmekten başka her şeye kullanan bir milletiz, birde siz kullanmayın bu insanları.

Keşke ilk Âyet-î Kerîme yi (OKU OKU OKU) biraz olsun uygulasaydık. Belki ozaman bu kadar cahil bir toplum olmazdık. Biraz olsun hakkı, batılı bilirdik.

Yazımında başında dediğim gibi, ALLAH'ım, hakkı hak bilip hakka ittiba edenlerden, batılı da batıl bilip, batıldan içtinab edenlerden eylesin bizleri. AMİN

Yorumlar

Popüler

İşe Girişlerde Sağlık Raporu Karmaşası

Yeniden Çalışmaya Başlıyorum

Agar.io Yeni Efsane Oyun Yolda