Yaşamaya Çalışıyorum

Resim
  Son yazıyı yazalı epey bir zaman olmuş. İşten güçten kafamı kaldıramadım bir türlü. Yaz sezonu olduğu için ve hiç bir iş yerinde de eleman tam olmadığı için, bir birimizi idare etmek zorunda kaldık. Nefret ediyorum insanların emeğini sömüren, bu tip iş yerlerinden veya dinazorlaşmış kurumlardan. Ne demek eleman eksik, ne demek bir birimizi idare edelim. Ben buraya senin işlerin yürüsün, seni idare edeyim diye mi geliyorum. Bu nasıl bir yüzsüzlük, nasıl bir pişkinlik, nasıl bir utanmazlık. Geçimimi sağlamak için, isteyerek gelmediğim dünyada, sırf hayatımı devam ettirebilmek için geliyorum o iş yerine. Hoş senin verdiğin 3 kuruşla devam da etmiyor ya o hayat, işte birde seni idare edeyim. Aman sen çok kazan, işlerin bozulmasın. Yaşamaya yüzüm yok zaten de, bu memlekette hiç yaşayasım gelmiyor arkadaş. Nerede toplama, süprüntü, elek altı insan varsa, bu coğrafya ya toplanmış. Mikrop yuvası resmen.   Hoş hali hazırda çalışmayı seven bir insan değilim ama böyle emeğim gasp edilince de, g

Bloglovin Blog Takip Etme ve Bulunmayan Blogları Ekleme

Uzun zamandır takip ettiğim blogların, hepsini bir yerde toplu şekilde takip etmek istiyordum. Derken önüme bloglovin çıktı. Kullanımı kolay olması beni cezbetti ve üye oldum. takip ettiğim blogları buraya aktarırken, aklıma kendi blogumu da bu platforma eklemek geldi. Kendi blogumu eklemek için arattığımda, beni bulamadı. Tabi canım sıkıldı. Derken google a bir baktım, orda da konu hakkında pek tatmin edici bir cevap bulamadım ve aramalarım sonucu kendim çözdüm. İsterseniz nasıl yapılara geçelim.

Kayıt olmak:


blogvin kayıt 1
bloglovin 'e tıklıyoruz ve gelen ekrana kayıt olmak için kullanmak istediğimiz kullanıcı adı, mail adresi ve şifre yazıyoruz ve sign up a tıklıyoruz. Kısa bir süre sonra mail adresinize, doğrulama maili geliyor. Gelen maile tıklayıp, hesabımızı doğruluyoruz.

blogvin kayıt 2
Hesabınızı deoğruladıktan sonra, takip etmek için, üç tane blog seçmenizi istiyor. (Seçmenizde sıkıntı yok, daha sonra silebiliyorsunuz.) Seçiyor ve devam ediyoruz.

blogvin kayıt 3
Bloglovin mobil uygulamasını kullanmanız için, cep numaranızı istiyor. Eğer istemiyorsanız, ''maybe later'' diyerek devam edebilirsiniz.

blogvin kayıt 4
Takibe aldığımız blogların yayınları, bu şekilde görünüyor. Yukardaki resimdeki gibi ''edit blogs you follow' a tıklayarak, yeni bloglar ekleyip, çıkartabilirsiniz.

blogvin kayıt 5
Edit blogs you follow a tıkladığımızda, karşımıza böyle bir sayfa çıkıyor. Add blog a tıklıyoruz, gelen pencereye, takip etmek istediğiniz blogun adresini yazıyoruz ve aratıyoruz. Çıkan sonuçtaki blogu, follow diyerek takip ediyoruz.

Kendi Blogumu Nasıl Eklerim:


blogvin blog ekleme 1
Bloğumuzu bloglovin'e eklemek için, yukarıdaki gibi ''blog analytics'' e tıklıyoruz ve gelen sayfada ''claim blog'' a tıklıyoruz.

blogvin blog ekleme 2
Bloğumuzun ismini yazıp aratıyoruz ve çıkan sonuçlardan, bloğumuzu seçiyoruz.

blogvin blog ekleme 3
Karşımıza yukarıda ki gibi bir sayfa çıkıyor. Buradaki kodu kopyalıyoruz. Kapatmayın tekrar döneceğiz.

blogvin blog ekleme 4


Kopyaladığımız kodu, bloggerdan yeni yazı oluşturma yerine gelip. html sekmesine tıklayıp yapıştırp yayınlıyoruz ve tekrar kodu kopyaladığımız sayfaya dönüp ''claim blog'' a tıklıyoruz.

blogvin blog ekleme 5
 Her şeyi eksiksiz yaptıysanız bu şekilde eklenmiş oluyor bloğumuz.

Bloğu arama sonuçlarında çıkmayanlar için:


blogvin bulunmayan blogları ekleme 1
Buraya tıklayarak yukarıdaki sayfaya ulaşıyoruz ve ''add blog to bloglovin'' linkine tıklıyoruz.
blogvin bulunmayan blogları ekleme 2
blog adresimizi yazıp add blog linkine tıklıyoruz. 1-2 saat içinde blogumuz bloglovin'e eklenmiş olacaktır. Blogunuz eklendikten sonra, yukarıda anlatılan işlemleri yaparak, sizde blogunuzu bloglovin'e ekleyebilirsiniz.

Ayrıca beni Buraya tıklayarak bloglovin den takip edebilirsiniz.

Yorumlar

  1. Neden bu kadar zahmete giriyorsun da feedly'i denemiyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgim yoktu feedly den. Deneyim bakalım, o nasılmış. :)

      Sil
  2. Güzel paylaşım.Teman çok güzel ancak bir kaç şey söyleyeceğim yanlış anlamazsın umarım.İlk olarak gözüme READ MORE kısmı çarptı.Burayı gözden mi kaçırdın acaba?Devamını oku yapabilirsin.Bir de comment kısmını yorumlar olarak düzeltirsen tam bir Türkçe Blog olacak.Bu konularda eminim ki bilgin vardır.Basit html kodları ile halledersin diye düşünüyorum.Ben de geçen tema editledim oraları da yapmıştım.Yardımcı olabilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözümden kaçmadı ama kodlar şifreli olduğu için erişemiyorum. Tema yapımcısı kodları şifrelemiş. O yüzden dediğiniz yerler ingilizce kaldı. :)

      Sil
  3. Tam istediğim gibi bir servis. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler

İşe Girişlerde Sağlık Raporu Karmaşası

Yeniden Çalışmaya Başlıyorum

Agar.io Yeni Efsane Oyun Yolda