Yaşamaya Çalışıyorum

Resim
  Son yazıyı yazalı epey bir zaman olmuş. İşten güçten kafamı kaldıramadım bir türlü. Yaz sezonu olduğu için ve hiç bir iş yerinde de eleman tam olmadığı için, bir birimizi idare etmek zorunda kaldık. Nefret ediyorum insanların emeğini sömüren, bu tip iş yerlerinden veya dinazorlaşmış kurumlardan. Ne demek eleman eksik, ne demek bir birimizi idare edelim. Ben buraya senin işlerin yürüsün, seni idare edeyim diye mi geliyorum. Bu nasıl bir yüzsüzlük, nasıl bir pişkinlik, nasıl bir utanmazlık. Geçimimi sağlamak için, isteyerek gelmediğim dünyada, sırf hayatımı devam ettirebilmek için geliyorum o iş yerine. Hoş senin verdiğin 3 kuruşla devam da etmiyor ya o hayat, işte birde seni idare edeyim. Aman sen çok kazan, işlerin bozulmasın. Yaşamaya yüzüm yok zaten de, bu memlekette hiç yaşayasım gelmiyor arkadaş. Nerede toplama, süprüntü, elek altı insan varsa, bu coğrafya ya toplanmış. Mikrop yuvası resmen.   Hoş hali hazırda çalışmayı seven bir insan değilim ama böyle emeğim gasp edilince de, g

Samimi Bir Başlangıç

merhaba dünya kedidedi ilk yazım

Blog açıpta ''hello world'' yada ''merhaba dünya'' yazmadan başlamayan yoktur herhalde. Artık bu işin rajonu haline gelmiş, meşhur ilk yazımı yazmak için kıvrandığımın farkındasınızdır herhalde. Bir çok insanda olduğu gibi benim içinde, ilk başlangıç hiçte kolay olmuyor. Nedense bu ilk yazılar beni oldukça geriyor.

 Kısaca kendimi tanıtmak gerekirse ''kedidedi'' olarak bilinmek istiyorum ve bu nick'in arkasına saklanıyorum. Hani bazen demek istediklerinizi diyemez, bir başkasının ağzından söylersinizya. İşte bende tüm suçu, kedinin üzerine atıyorum. Yaşım 23, evliyim ve askerliğimi yaptım. :) Askere gitmeden önce bir blog denemem daha oldu, ancak vakitsizlik ve askerlik nedeniyle araya kaynadı ve yalan oldu. Bu blogda içimi döküp, hayatımı arşivlemek istiyorum. Kendime yetecek düzeyde web ve kod bilgim var ve hala öğrenmeye devam ediyorum. Öğrendikçe sizlerle de paylaşmayı planlıyorum.

 Beni neden takip edesiniz? İçten bir yazı, bazen sizi kendi geçmişinize götürebilir. İşte bende o tür başıma gelenleri ve tecrübelerimi aktarıp, bazen nostaji yapacağım. Ayrıca sizlerle öğrendiklerimi ve bildiklerimi paylaşacağım. Belki sizlere çok bir katkım olmaz ama hayatınızdan bir şeyler götüreceğimede inanmıyorum. Zamanla daha çok beni tanıyacağınızı umarak beni takip etmenizi rica ediyor ve ilk yazımı burada sonlandırmak istiyorum.

Saygılarımla esen kalın.

Yorumlar

  1. Güzel bir başlangıç olmuş bence:)Uzun soluklu bir macera dilerim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel temnniniz için, teşekkür ederim. Öyle olmasını umuyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler

İşe Girişlerde Sağlık Raporu Karmaşası

Yeniden Çalışmaya Başlıyorum

Agar.io Yeni Efsane Oyun Yolda