Yaşamaya Çalışıyorum

Resim
  Son yazıyı yazalı epey bir zaman olmuş. İşten güçten kafamı kaldıramadım bir türlü. Yaz sezonu olduğu için ve hiç bir iş yerinde de eleman tam olmadığı için, bir birimizi idare etmek zorunda kaldık. Nefret ediyorum insanların emeğini sömüren, bu tip iş yerlerinden veya dinazorlaşmış kurumlardan. Ne demek eleman eksik, ne demek bir birimizi idare edelim. Ben buraya senin işlerin yürüsün, seni idare edeyim diye mi geliyorum. Bu nasıl bir yüzsüzlük, nasıl bir pişkinlik, nasıl bir utanmazlık. Geçimimi sağlamak için, isteyerek gelmediğim dünyada, sırf hayatımı devam ettirebilmek için geliyorum o iş yerine. Hoş senin verdiğin 3 kuruşla devam da etmiyor ya o hayat, işte birde seni idare edeyim. Aman sen çok kazan, işlerin bozulmasın. Yaşamaya yüzüm yok zaten de, bu memlekette hiç yaşayasım gelmiyor arkadaş. Nerede toplama, süprüntü, elek altı insan varsa, bu coğrafya ya toplanmış. Mikrop yuvası resmen.   Hoş hali hazırda çalışmayı seven bir insan değilim ama böyle emeğim gasp edilince de, g

Agar.io Yeni Efsane Oyun Yolda

agar.io

Bugün fark ettiğim ve saatlerdir oynadığım oyunu, sizlere tanıtmak istedim. Normalde, her şeyi paylaşıp bloğu çakma haber sitelerine çevirme gibi girişimlerden, mümkün mertebe uzak dururum. Ama bu oyun, gerçekten denenmeli.

Oyunun mantığı oldukça basit. Büyük balık, küçük balığı yer. Oyuna kayıt olmak gibi bir zorunluluğumuz yok. Genelde bir kopyalama işi yaparken, bilgisayar başında bir işi beklerken veya tamamen zevkine açıp oynayabileceğiniz bir oyun.

agar.io online
agar.io adresine girdiğimizde, yandaki gibi bir ekran karşılıyor bizleri. Buradan nick name kısmına, istediğimiz nick'i belirleyebiliyoruz. Yada erth, mars, cia, turkey gibi nicklerle, oyuna atanmış özel görselleri olan karakterlerle oynayabilirsiniz.

Mouse'la kontrol ediyoruz. İlk başta, yerdeki ufak kırıntıları toplayarak büyüyoruz. Biraz büyüdükten sonra, kendimizden küçükleri avlamaya başlıyoruz. Space (boşluk) tuşu ile, büyüklüğümüzün yarısı kada bölünüyor ve ileri sıçrıyoruz. ''w'' tuşu ile de ufak ufak bölünüyoruz. Oynadıkça daha da pekiştireceğiniz, kontrolleri gayet basit, zevkli bir oyun. Kim bilir belki, Angry birds gibi patlama yapıp tüm dünyada hızla yayılabilir. Şuan yayılmaya başlamış bile.

İki tür oyun modu var:

FFA seçildiğinde, benim kim kime dum duma dediğim mod. Herkez birbirini yiyebiliyor.
TEAMS, seçildiğinde reklere göre takımlar oluşuyor ve aynı renkteki oyuncular birbirini yiyemiyor.

Play tuşunun yanındaki çark işaretiyle de, ufak tefek oyun içi ayarlara ulaşabiliyorsunuz. Bunları zevkinize göre ayarlayabilirsiniz.

Arkadaşlarınızla birlikte oynamak içinde, chrome kullananlar buradan indirecekleri eklenti sayesinde, beraber oynayabiliyorlar.
Eklentiyi indirdiğinizde, ''find new session'' butonu çıkıyor. Play butonunun hemen altında. Buraya tıkladığınızda, size bir ip numarası veriyor. Bu ip numarasını, arkadaşınıza verdiğinde, aynı server da berabaer oynayabiliyorsunuz.

Ben ilk başta, saçma sapan bir oyun dedim ama oynadıkca keyif aldım. Belli bir süre sonra, oyunun kendine bağladığınıda belirtmek isterim. Keyif aldığım şeyleri, sizlerle paylaşmaya devam edeceğim. Oyunu oynayan arkadaşlar, oyun hakkındaki düşünce ve hislerini yorum olarak belirtirse, daha anlamlı bir konu olacağını düşünüyorum. Esen kalın.

Yorumlar

  1. Tam da nöbette canım sıkılıyordu.Ben severim bu tarz oyunları deneyim hemen sağolasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müptelası oldum bir gün içinde. Aralıksız oynuyorum. En yüksek skorum, 10700 ve listede birinci oldum avrupa serverinde. :) ''Kedidedi.com'' olarak görürseniz şaşırmayın. :)

      Sil
  2. merabaaaaa görüşürüz kiii yineeee bloguma da hoşgeliiiin :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten ilgi çekici :) Denemeye değer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka denemelisin. Bağımlısı oldum. :)

      Sil
  4. http://www.agarion.com Lagsiz Farklı Zorlukta TAM 10 Server Kolay Orta Normal ve Team Server
    Tüm agar.io severleri bekleriz..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler

İşe Girişlerde Sağlık Raporu Karmaşası

Yeniden Çalışmaya Başlıyorum