Yaşamaya Çalışıyorum

Resim
  Son yazıyı yazalı epey bir zaman olmuş. İşten güçten kafamı kaldıramadım bir türlü. Yaz sezonu olduğu için ve hiç bir iş yerinde de eleman tam olmadığı için, bir birimizi idare etmek zorunda kaldık. Nefret ediyorum insanların emeğini sömüren, bu tip iş yerlerinden veya dinazorlaşmış kurumlardan. Ne demek eleman eksik, ne demek bir birimizi idare edelim. Ben buraya senin işlerin yürüsün, seni idare edeyim diye mi geliyorum. Bu nasıl bir yüzsüzlük, nasıl bir pişkinlik, nasıl bir utanmazlık. Geçimimi sağlamak için, isteyerek gelmediğim dünyada, sırf hayatımı devam ettirebilmek için geliyorum o iş yerine. Hoş senin verdiğin 3 kuruşla devam da etmiyor ya o hayat, işte birde seni idare edeyim. Aman sen çok kazan, işlerin bozulmasın. Yaşamaya yüzüm yok zaten de, bu memlekette hiç yaşayasım gelmiyor arkadaş. Nerede toplama, süprüntü, elek altı insan varsa, bu coğrafya ya toplanmış. Mikrop yuvası resmen.   Hoş hali hazırda çalışmayı seven bir insan değilim ama böyle emeğim gasp edilince de, g

Haber Olsunda Ne Olursa Olsun


Geçenlerde internette dolaşırken gördüm videoyu. Kısa bir videoda, spikerimiz hijyen bilgileri veriyor bizlere. 1 dakika 24 saniyede, nasıl sağlıklı yaşanacağını bir çırpıda soluksuz anlatı verdi bizlere. Sonuna da güzel bir (niyetini belli eden.) tavsiyede bulundu.

Show tv gibi bir ulusal kanalın, kaynaksız, delilsiz sırf reklam için yapılmış bu sözde haberini, bende kendi medyamdan (bloğumdan) eleştirme ve hatta kınama hakkını kendimde buldum. Önceden yalandan da olsa, birilerine beyaz önlük giydirir doktor ağzından verirlerdi bu istatistik bilgilerini. Artık bunada gerek kalmamış galiba. Spiker ablamızda bilim insanımıdır (işsiz kaldı spikerlik yapıyor, yazıık) nedir anlamadım gitti. Saniyeler içerisinde nasıl tespit ettide o rakamları birden sıralayıverdi.

İddalarıda çok çarpıcı. Neymiş efendim, ''bulaşık süngerlerinde, klozet kapağının üzerinde bulunan bakerilerden 200.000 kat daha fazla bakteri varmış''. Bulaşık süngeri o ya. Hani her bulaşık yıkarken, üzerine dünya kadar sıvı deterjan ve hatta ozon dökülen sünger. Ha siz süngere yapıyonuzdur, bak o zaman 200.000 rakamına ulaşabiliriz. Başka türlü imkanı yok. Helede elinde delil ve kaynakta yok, sen benle imkanı yok aşık atamassın spiker abla.

Bu kanallara, artık RTÜK'ün bi el atması şart. Önüne gelen, kafasına göre reklam pardon haber yapıyor. İnsanları kandırmak bu kadar kolay olmamalı. Heleki insan sağlığı konusunda daha ciddi olunmalı. Yaptıkları yanlış yönlendirmeler, nerelere varabilir biraz düşünmeliler bence.

Güldüm, düşündüm, sinirlendim, kızdım. Beni duygudan duyguya sürükledin show tv. Allah seniz yerel kanal etsin emi. :)

Yorumlar

  1. Ne deseniz haklısınız.Onlara kalırsak çoktan ölmüştük:)

    YanıtlaSil
  2. Her ay da kansere iyi gelen bitki haberi yapıyorlar istisnasız :D ki onlarda reklam kokan hareketler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorsanız habercilik ahlakından bahsederler. Hayatları yalan bunların.

      Sil
  3. Ben de inanmadım. Şimdiye kadar çoktan ölmemiz gerekirdi. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler

İşe Girişlerde Sağlık Raporu Karmaşası

Yeniden Çalışmaya Başlıyorum

Agar.io Yeni Efsane Oyun Yolda