Yaşamaya Çalışıyorum

Resim
  Son yazıyı yazalı epey bir zaman olmuş. İşten güçten kafamı kaldıramadım bir türlü. Yaz sezonu olduğu için ve hiç bir iş yerinde de eleman tam olmadığı için, bir birimizi idare etmek zorunda kaldık. Nefret ediyorum insanların emeğini sömüren, bu tip iş yerlerinden veya dinazorlaşmış kurumlardan. Ne demek eleman eksik, ne demek bir birimizi idare edelim. Ben buraya senin işlerin yürüsün, seni idare edeyim diye mi geliyorum. Bu nasıl bir yüzsüzlük, nasıl bir pişkinlik, nasıl bir utanmazlık. Geçimimi sağlamak için, isteyerek gelmediğim dünyada, sırf hayatımı devam ettirebilmek için geliyorum o iş yerine. Hoş senin verdiğin 3 kuruşla devam da etmiyor ya o hayat, işte birde seni idare edeyim. Aman sen çok kazan, işlerin bozulmasın. Yaşamaya yüzüm yok zaten de, bu memlekette hiç yaşayasım gelmiyor arkadaş. Nerede toplama, süprüntü, elek altı insan varsa, bu coğrafya ya toplanmış. Mikrop yuvası resmen.   Hoş hali hazırda çalışmayı seven bir insan değilim ama böyle emeğim gasp edilince de, g

Kedi'nin Son Bir Haftası


 Neredeyse bir haftadır hiç yazı giremedim bloğuma. Günlük yazıp gereksiz konularla bloğu çöplüğe çevirmek istemiyorum. Sırf yazmak için yazmak istemiyorum. Bloğu çöplüğe çevirmektense, önemli konuları aktarıp, geriye döndüğümde benim için güzel bir arşiv olsun istiyorum. Bunun için mutlaka haftada bir veya iki yazı yazacağım. Konuların ve gündemimin yoğunluğuna göre, belki günlük de yazabilirim. Haftada iki veya üç yazı ideal şuan ki rutin yaşantım için. Sürekli evde olduğum için, hayatımda çok bir şey olmuyor. Günler birbirinin aynısı.

 Geçenlerde  ''Hayatımı Kökünden Değiştirme Kararı'' adlı yazımda bahsettiğim, yurt dışına taşınmak için bir adım attım. İsveç'e gitmeye karar verdim ve vize başvurusunda bulundum. 07.06.2020 tarihinde başvurum yapıldı. Tahmini 15 ay kadar bekletilebiliyormuş. Daha erkende, yanıt verebiliyorlarmış. Herhalde daha birde beni ifadeye çağıracaklar konsolosluğa, tamamen şans. Bakalım benim vize, kaç ayda cevaplanacak. Benim için çok büyük bir adım oldu bu. Hayaller kurmaya başladım. İnşallah heveslerim kursağımda kalmaz. Bu konuyla alakalı gelişmeleri, zaman zaman buraya ekleyeceğim. Eğer olur da gidersem yurt dışına, vay be neler yaşamışız derim geri dönüp baktığımda.

Tulpar T7 V20.2
Hayalimin birini daha gerçekleştirdim. Sol sidebar daki bilgisayarı alamasam da, güzel bir oyuncu laptobu sipariş ettim. Aslında kendimle çok çeliştim bu konuda, en son artık benimde kendim için bir şeyler yapmam gerektiğini düşünerek, kıydım paraya. Özelleştirmelerle tam 11,479 tl ye mââl oldu bana. Bu konuda eşimin desteğini, hiç hafife alamam. Resmen almam için yalvardı bana. Bana kalsa ben hâlen düşünme aşamasındayımdım. Onun bana olan desteği ve cesaretlendirmesiyle oldu birazda bu iş. Yazının sonuna eklerim aldığım canavarı. Şimdi sabırsızlıkla gelmesini bekliyorum. Şimdiden bi dünya oyun indirdim. Gelir gelmez içini oyunla doldurup, tadını çıkartmak istiyorum. Uzun zaman sonra, kendime bir hediye aldım.

Son üç gündür şehir dışındaydım. Hastane işleri vardı, onları hallettim. Kızımın dişleri, çok kötü olmuştu. Özel bir klinikte, onun tedavisine başladık. 7 dişin 2 sini dolgu yaptırdık. Geri kalan dişlerini de belli randevularda yaptıracağız. Uzun zamandır doktor arayışı içindeydik. Sonunda iyi bir doktora denk geldiğimizi düşünüyorum. İnşallah kızımın dişleri de tedavi edilince tamamen rahatlamış olacağım. Çalıştığım iş yeri de, Haziran'ın 20 sinde açılıyormuş. Şirketle görüştüm, ücretsiz iznimin 20 gün daha uzatılmasını talep ettim. Hem kızımın işleriyle uğraşırım rahat rahat, hemde yurt dışından misafirim gelecek onunla ilgilenmem lazım. Bu işlerim bitince de gider işime, rahat rahat başlarım İnşallah.


Arareharma Sonuçları

Web sonuçlarımââl oldu bana.

Yorumlar

Popüler

İşe Girişlerde Sağlık Raporu Karmaşası

Yeniden Çalışmaya Başlıyorum

Agar.io Yeni Efsane Oyun Yolda