Yaşamaya Çalışıyorum

Resim
  Son yazıyı yazalı epey bir zaman olmuş. İşten güçten kafamı kaldıramadım bir türlü. Yaz sezonu olduğu için ve hiç bir iş yerinde de eleman tam olmadığı için, bir birimizi idare etmek zorunda kaldık. Nefret ediyorum insanların emeğini sömüren, bu tip iş yerlerinden veya dinazorlaşmış kurumlardan. Ne demek eleman eksik, ne demek bir birimizi idare edelim. Ben buraya senin işlerin yürüsün, seni idare edeyim diye mi geliyorum. Bu nasıl bir yüzsüzlük, nasıl bir pişkinlik, nasıl bir utanmazlık. Geçimimi sağlamak için, isteyerek gelmediğim dünyada, sırf hayatımı devam ettirebilmek için geliyorum o iş yerine. Hoş senin verdiğin 3 kuruşla devam da etmiyor ya o hayat, işte birde seni idare edeyim. Aman sen çok kazan, işlerin bozulmasın. Yaşamaya yüzüm yok zaten de, bu memlekette hiç yaşayasım gelmiyor arkadaş. Nerede toplama, süprüntü, elek altı insan varsa, bu coğrafya ya toplanmış. Mikrop yuvası resmen.   Hoş hali hazırda çalışmayı seven bir insan değilim ama böyle emeğim gasp edilince de, g

Hobi Odam Olsa (Hayaller)


 Şu sıralar pek mümkün olamasada, kendime özel bi hobi odam olsun istiyorum. Haylini kurduğum o bilgisayar, güzel bi ses sistemi, direksiyon seti, güzel bi oyuncu koltuğu ve sıralı dizilmiş monitörlerin olduğu, benden başkasının girmeyeceği bi hobi odası yada biz ona kaçış noktası diyelim. 
Sıkılınca, sinirlenice veya işten gelince bi kaç saat yalnız kalıp, günün yorgunluğunu atacağım bi oda olsun. Öyle çok büyük bi oda da değil hani. Bi balkon kadar yer yeter bana. Ses yalıtımı olsa mesela o oda da. Yüksek sesle müzik dinlemeyi severim. Bakarsın sessiz bi şekilde, rahatlatıcı bi fon müziğiyle roman okumaya girerim. Güzel bi sallanan koltukta lazım cam kenarına. Işık alan bi oda lazım bana. Her tarafı cam olsun mesela. Kalın perdeler takarım, ihtiyaç olduğunda onları çekerim ama genelde güneş girsin içeriye, aydınlık olsun odam. 

Orada, o ufacık oda da bi dünya kurasım var. Kimsenin bilmediği, içimdeki gizli benle baş başa kaldığım bi dünya. Her zaman değil, arada sırada girerim. Ruhumu, bedenimi dinlendirmeye, eğlenmeye, mutlu olmaya girerim oraya. Galiba benim artık birazda kendim için yaşamaya ihtiyacım var. Hayal odası olsun orası. Giriyim dışarıyı izlerken, kahvemden bi yudum alıp hayaller kuruyum o oda da.  Yapamadıklarımı, yaşayamadıklarımı yaşadığım bi dünya olsun orası.

Şimdilerde pek mümkün olmasada yapacaklarımın arasında bu hayalimde. Birgün öyle bir oda da yazmak isterim bu bloğa. Belkide şöyle bir oyun oynuyor olurum kim bilir.

Yorumlar

Popüler

İşe Girişlerde Sağlık Raporu Karmaşası

Yeniden Çalışmaya Başlıyorum

Agar.io Yeni Efsane Oyun Yolda