Yaşamaya Çalışıyorum

Resim
  Son yazıyı yazalı epey bir zaman olmuş. İşten güçten kafamı kaldıramadım bir türlü. Yaz sezonu olduğu için ve hiç bir iş yerinde de eleman tam olmadığı için, bir birimizi idare etmek zorunda kaldık. Nefret ediyorum insanların emeğini sömüren, bu tip iş yerlerinden veya dinazorlaşmış kurumlardan. Ne demek eleman eksik, ne demek bir birimizi idare edelim. Ben buraya senin işlerin yürüsün, seni idare edeyim diye mi geliyorum. Bu nasıl bir yüzsüzlük, nasıl bir pişkinlik, nasıl bir utanmazlık. Geçimimi sağlamak için, isteyerek gelmediğim dünyada, sırf hayatımı devam ettirebilmek için geliyorum o iş yerine. Hoş senin verdiğin 3 kuruşla devam da etmiyor ya o hayat, işte birde seni idare edeyim. Aman sen çok kazan, işlerin bozulmasın. Yaşamaya yüzüm yok zaten de, bu memlekette hiç yaşayasım gelmiyor arkadaş. Nerede toplama, süprüntü, elek altı insan varsa, bu coğrafya ya toplanmış. Mikrop yuvası resmen.   Hoş hali hazırda çalışmayı seven bir insan değilim ama böyle emeğim gasp edilince de, g

En Garip Bayram



    Koskoca Ramazan ayı bitti. 30 gün nasıl geldi nasıl geçti hayret doğrusu. Allah tekrarına kavuştursun inşallah. Herkesin ramazan bayramını kutlarım bu vesileyle. Normalde bayram gezmelerinden falan sıkılıp, bunalan bir insan olarak. Bu bayram, koronadan dolayı oldukça sakin, hatta bomboş geçiyor. Demek ki bu tip günler, hayata önem katıyormuş. Normalde benim bugün gezmekten yorulup, sokranmaya başlamam lazımdı. Halbu ki şuan bu kadar sakin geçmesinden dolayı, bi burukluk hissediyorum. Bu günün, diğer günlerden hiç bir farkı yok. Sıradan bir gün. 

Aklıma yaşlıların nerde o eski bayramlar deyişleri geldi. Demek ki onlara da bizim bayramlarımız boş, sıradan geliyor ki, nerde o eski bayramlar diyerek, kendi çocukluklarında kutladıkları bayramları özlüyorlar. Onlarda haklılar aslında, biz bile artık nerde  o eski bayramlar der olduysak, onlar ne yapsınlar. Ben her ne kadar bu tür günleri gereksiz gibi görsemde, yine yanıldığımın farkına varıyorum. Bu tür günler insanların kaynaşıp, birlik beraberliğini kutladığı günlermiş. Tabi sevmediğim, görmekten bile zarar gördüğüm insanlara, yapmacık gülümsemeler ve sahte sevgi sözcükleriyle katlanmayı hala sevmiyor, hatta şiddetle kınıyorum. Ben aslında özel günleri, dini değerleri değil. İnsanların birbirlerine yaptığı sahtekarlıkları sevmiyor, katlanamıyorum. Bir insanı hiç sevmeyip, nefret edip, görünce can ciğer olmak, yağlayıp ballamak bana göre en büyük sahtekarlık ve ahlaksızlık. Sizlere Mevlananın çok sevdiğim sözleriyle veda ediyorum. 
Ya Göründüğün Gibi Ol, Ya Olduğun Gibi Görün

Yorumlar

Popüler

İşe Girişlerde Sağlık Raporu Karmaşası

Yeniden Çalışmaya Başlıyorum

Agar.io Yeni Efsane Oyun Yolda