Yaşamaya Çalışıyorum

Resim
  Son yazıyı yazalı epey bir zaman olmuş. İşten güçten kafamı kaldıramadım bir türlü. Yaz sezonu olduğu için ve hiç bir iş yerinde de eleman tam olmadığı için, bir birimizi idare etmek zorunda kaldık. Nefret ediyorum insanların emeğini sömüren, bu tip iş yerlerinden veya dinazorlaşmış kurumlardan. Ne demek eleman eksik, ne demek bir birimizi idare edelim. Ben buraya senin işlerin yürüsün, seni idare edeyim diye mi geliyorum. Bu nasıl bir yüzsüzlük, nasıl bir pişkinlik, nasıl bir utanmazlık. Geçimimi sağlamak için, isteyerek gelmediğim dünyada, sırf hayatımı devam ettirebilmek için geliyorum o iş yerine. Hoş senin verdiğin 3 kuruşla devam da etmiyor ya o hayat, işte birde seni idare edeyim. Aman sen çok kazan, işlerin bozulmasın. Yaşamaya yüzüm yok zaten de, bu memlekette hiç yaşayasım gelmiyor arkadaş. Nerede toplama, süprüntü, elek altı insan varsa, bu coğrafya ya toplanmış. Mikrop yuvası resmen.   Hoş hali hazırda çalışmayı seven bir insan değilim ama böyle emeğim gasp edilince de, g

Gta V İçimde Ukte Kaldı


Oldum olası, gta serisinin yeri bende ayrı. Bu seriye Gta 3 le başladım. Gta 3 oynadığım dönemlerde, bu oyuna en yakın "middown madness" vardı. Aradaki farkı anlatmama gerek bile yok. Sonrasında vice city, san andreas derken, seri aldı başını gitti. 

 Vice city çıktığında, İntel Celoron 600 işlemcili, ilk bilgisayarımı almıştım. Vice city'i dondura dondura oynuyordum. Ufak tefek parça yükseltmeleriyle, oynanır bi hale getirmiştim. Sonrasında San Andreas çıktı ki, aklımız başımızdan gitti. Kocaman bi harita, şişmanlayıp zayıflayan, yüzebilen bir karakter. Hemen her şeyi yapabildiğin, bi açık dünya oyunu. Tabi benim bilgisayar, yine kaldırmıyor. Hemen bi bilgisayar toplama girişimi ve san andreas dünyasındayım. 

Gta 4 çıktığında, ilk laptobumu almıştım. Oyunda optimizasyon sorunu olduğu için, yine içime sine sine oynayamadım. O zamanlar en iyi, konsolda oynanıyordu Gta 4. Yenilikler getirmiş olsada, bi san andreas değildi gözümde. Sonrasında Gta 5 çıktı piyasaya. Aman allahım san andreasın, üstüne kata kata gelmiş bir oyun. Gerçekten bi sanal dünya. 

Benim ne yapıp edip oynamam lazım. O zamanlar askerdeyim, çarşı izinlerinde oynanış videolarını izliyorum, içim gidiyor. Nextgen adıyla Ps4 ve Xbox one duyruldu, piyasaya çıktılar. Ps3 ve Xbox 360'a, oyun çoktan çıktı. Bilgisayara geç geldi, baya bi beklettiler. Ben kafayı yemek üzereyim. Bu oyunu mutlaka oynamam lazım. 

Askerden izine geldim. Hemen bi Ps3 kiralayıp, oynadım biraz ama evde elimin altında olması lazım. Dedim konsol alıyım. Bu zamana kadar, oyuna para vermiş kul değilim. Maddi durum ortada. Torrentle hayatımıza devam ediyoruz. Yeni nesil cihazlara da, güç yetmiyor. Hadi aldık diyelim, oyunu neyle alacağım. Dedim ki en iyisi, ben bi 2.el Xbox360 alıyım. Onuda kırdırır, (jtag işlemi) oyuna para vermeden, bir sürü oyun oynarım. Nitekim dediğimi yaptım. Xbox 360'ı aldım Gta 5 i ve bir sürü oyunu yükledim. Gta 5 in türkçe yamasını beklemek falan derken, baya bi sonra oynadım bitirdim hikaye modunu. 


Sonra Gta 5, bilgisayara falan çıktı. Grafikler inanılmaz tabi. Grafikleri falanda geçtim, sindirmeye başladım ama online modunda ben, çok kötü tökezledim. Ben bu zaman kadar, hep single modda oynadım oyunları. Online oyunun ne olduğunu bilmedim. Benim aklımda, yarın Ps4'de kırılır, onu alır onla devam ederim diyordum ki. Online furyası başladı ve oyun sektörü başka bi yola girdi. Ben, elimdeki Xbox360'ı kırdırdığım için, internetede giremiyorum. Kaldım ortada sizin anlayacağınız.

 Geçenlerde epicgames'in dağıttığı ücretsiz Gta 5'i aldım. Denemelik benim yadigarla en düşük ayarlarda açtım. (800x600 piksel, window mode) Gta 5'in, online dünyası bambaşka bişey. Bunca zaman geçti oyun çıkalı, daha bi gram eskimedi. Adamlar online'da baya bi dünya kurmuşlar. Ne istersen yapabiliyosun. Polis ol, hırsız ol, banka soy. Gerçek hayatta yapamadığın ne varsa, gir oyuna tatmin et kendini. 

 Bunca zaman sabır ettim ama aklımdan bir saniyede çıkmıyor. Benim o online dünyaya, adam akıllı bi bilgisayarla girip, tadını çıkartmam lazım. Hep bu gta serisi yüzünden, bilgisayar aldım veya yeniledim. Yine herhalde gta için bilgisayar alacağım. Korkum, alırım bilgisayarı Gta 6 çıkarda, kaldırmazsa. Onca para boşa gider, çok üzülürüm. 

 Bu arada epicgames her hafta ücretsiz bir oyun dağıtıyor. Geçen hafta Gta 5, bu haftada Civilization VI'yı bedava veriyor. Yararlanmak isteyenlere, duyurmuş olayım. Her hafta takip etmenizi, tavsiye ederim. 

Yorumlar

Popüler

İşe Girişlerde Sağlık Raporu Karmaşası

Yeniden Çalışmaya Başlıyorum

Agar.io Yeni Efsane Oyun Yolda